Spółka Ronson Europe opublikowała wyniki za I kwartał br. Deweloper wypracował w tym okresie 41,9 mln zł przychodów (40,4 mln zł rok wcześniej) i przekazał nabywcom 105 lokali o łącznej powierzchni 6,5 tys. m kw. (przed rokiem 121 lokali o powierzchni 6,2 tys. m kw.). Największy wpływ na wyniki I kwartału miał poznański Młody Grunwald (na zdjęciu) – klientom przekazano klucze do 67 lokali na tym osiedlu. Łącznie w całym 2016 roku Ronson planuje przekazać klientom ponad 1000 lokali.
W I kwartale br. Ronson sprzedał 206 lokali (wzrost o blisko 11% w porównaniu do I kwartału 2015 r.). Największą popularnością wśród klientów cieszyły się mieszkania w warszawskich projektach Espresso (59 sprzedanych) oraz City Link (33), ponadto 36 mieszkań sprzedano w poznańskiej Kamienicy Jeżyce.
W pierwszych trzech miesiącach br. spółka nie zakończyła żadnej budowy, w kolejnych kwartałach br. planowane jest zakończenie budowy 7 inwestycji obejmujących łącznie ponad 1050 lokali. Do końca roku do sprzedaży może trafić jeszcze 8 kolejnych inwestycji i ponad 900 lokali – Nova Królikarnia I na Mokotowie (106 lokali), Marina Miasto nad Odrą we Wrocławiu (152 lokale) oraz I etap z 233 lokalami przy ul. Marywilskiej na Żeraniu, gdzie docelowo ma powstać ok. 1500 mieszkań.