Ronson z dobrymi wynikami

Miasto MojeRonson Europe podsumował wyniki I półrocza 2016 r. Przychody spółki wyniosły 111,2 mln zł wobec 94,2 mln zł rok wcześniej, co oznacza wzrost o 18,1%. Deweloper przekazał nabywcom 276 lokali o łącznej powierzchni 15,9 tys. m kw. (przed rokiem 270 lokali o powierzchni 14,3 tys. m kw.). Zysk brutto ze sprzedaży wyniósł w I półroczu 2016 r. 19,9 mln zł (16,9 mln zł rok wcześniej, co oznacza wzrost o 17,8%). Marża brutto ze sprzedaży wyniosła 17,9% i była na podobnym poziomie jak przed rokiem.

W podsumowanym okresie Ronson sprzedał 362 lokale (410 w tym samym okresie 2015 r.). Największą popularnością cieszyły się warszawskie projekty Espresso (89 sprzedanych lokali) oraz City Link (79 lokale). Celem Ronsona na 2016 r. jest sprzedaż ponad 900 lokali.

W I półroczu br. Ronson rozpoczął realizację siedmiu projektów obejmujących łącznie 921 lokali, w tym dwóch zupełnie nowych warszawskich inwestycji: Nova Królikarnia na Mokotowie oraz Miasto Moje na Białołęce (na zdjęciu), które do sprzedaży trafiły w lipcu. Na koniec czerwca oferta Ronsona obejmowała ok. 1.130 mieszkań, a w lipcu, dzięki wspomnianym wyżej projektom, powiększyła się o kolejne 311.

Do końca roku do sprzedaży mogą trafić jeszcze trzy inwestycje obejmujące ponad 360 lokali. W planach jest nowy projekt we Wrocławiu – Marina Miasto nad Odrą przy ul. Na Grobli, a także kolejne etapy warszawskich inwestycji Miasto Moje i Naturalis.

Łącznie w 2016 r. Ronson zamierza przekazać klientom klucze do około 1.000 mieszkań (z czego 276 zostało przekazanych w I półroczu).