Praca dla zarządców, administratorów i asystentów!

Grupa PARAMA ma pracę dla profesjonalistów z dziedziny zarządzania nieruchomościami, a także dla tych, którzy dopiero rozpoczynają karierę w tej branży. 


final_cleanParama Group Sp. z o.o.

Parama Group to grupa spółek obecna od kilkunastu lat na rynku. Nasze spółki działają głównie w obszarze zarządzania nieruchomościami, budownictwa, obsługi technicznej, pośrednictwa i rachunkowości.

Oferujemy pracę dla najlepszych ludzi z rynku. Co to oznacza? Zależy nam na osobach, które są otwarte na nowe rozwiązania i pomysły, mają zdolność szybkiego uczenia się, nie lubią stać w miejscu i chcą pracować w naprawdę dynamicznie rozwijającej się firmie.


Administrator / Zarządca Nieruchomości Mieszkalnych

Miejsce pracy: Warszawa

 APLIKUJ ZA POMOCĄ TEGO FORMULARZA.

Poszukujemy kandydatów do zarządzania nieruchomościami mieszkalnymi. Nieruchomości zlokalizowane są na terenie Warszawy i okolic, m.in. w Piasecznie, Ząbkach, Legionowie. Zakres współpracy obejmuje budynki Wspólnot Mieszkaniowych zarówno w okresie rękojmi, jak i kilku lub kilkunastoletnie. Przede wszystkim poszukujemy doświadczonych Administratorów / Zarządców Nieruchomości Mieszkalnych.

Jeśli sprawdzasz się na tym stanowisku i chcesz dalej się rozwijać, dołącz do nas!

Najważniejsze zadania:

  • bieżące administrowanie nieruchomościami
  • bieżące weryfikowanie faktur kosztowych, sprawdzanie ich zgodności z planem budżetowym
  • nadzór nad firmami podwykonawczymi, m.in.: firmami sprzątającymi, konserwacyjnymi, ochroniarskimi itp.
  • przygotowywanie pism, ogłoszeń, zestawień ofertowych, zawiadomień, uchwał, planów gospodarczych
  • budowanie pozytywnych relacji z Zarządami oraz z mieszkańcami Wspólnoty, bieżący kontakt z mieszkańcami – kontakt telefoniczny, mailowy oraz osobisty
  • pełnienie dyżurów na terenie nieruchomości
  • nadzór nad stanem technicznym nieruchomości
  • współpraca z Urzędami
  • udział w organizacji zebrań właścicieli lokali w obsługiwanych Wspólnotach

Wymagania:

  • wykształcenie wyższe
  • doświadczenie w branży zarządzania nieruchomościami
  • wiedza teoretyczna i praktyczna z zakresu zarządzania nieruchomościami
  • znajomość obsługi komputera, w szczególności pakietu MS Office oraz internetu
  • zdolność szybkiego uczenia się
  • miłe usposobienie i umiejętność cierpliwego słuchania
  • pełna samodzielność przy rozwiązywaniu problemów, dokładność
  • umiejętności w zakresie obsługi klienta
  • duża dyspozycyjność

Mile widziane:

  • licencja zarządcy nieruchomości
  • prawo jazdy kat.B

W zamian oferujemy:

  • bardzo atrakcyjne wynagrodzenie (wysokość wynagrodzenia uzależniona jest od ilości i wielkości obsługiwanych nieruchomości)
  • współpracę na podstawie umowy cywilnoprawnej lub w ramach prowadzonej działalności gospodarczej (przy działalności gwarantujemy wsparcie partnerskiego biura rachunkowego)
  • opiekę medyczną w Centrum Medycznym Damiana, po 3 miesięcznym okresie próbnym
  • elastyczny, zadaniowy czas pracy
  • możliwość rozwoju zawodowego w dynamicznie rozwijającej się grupie firm
  • pracę w profesjonalnym zespole

Uprzejmie informujemy, że skontaktujemy się z wybranymi Kandydatami, którzy prześlą komplet informacji.

APLIKUJ ZA POMOCĄ TEGO FORMULARZA.

 


Asystent Administratora i Zarządcy Nieruchomości

Miejsce pracy: Warszawa

APLIKUJ ZA POMOCĄ TEGO FORMULARZA.

Stanowisko Asystenta daje możliwość poznania branży zarządzania nieruchomościami oraz zawodu Administratora / Zarządcy Nieruchomości od podstaw, zarówno w biurze jak i na terenie nieruchomości. Asystent zdobywa cenną wiedzę merytoryczną i praktyczną, by móc samodzielnie obsługiwać nieruchomości. Jeśli jesteś osobą, która chciałaby rozwijać się w tym kierunku, dołącz do nas!

Najważniejsze zadania:

  • pomoc w przygotowywaniu dokumentacji: ogłoszeń, pism, uchwał, zawiadomień,
    korespondencji, umów z podwykonawcami, itp.
  • przygotowywanie zestawień ofertowych
  • archiwizowanie dokumentacji
  • uczestniczenie w spotkaniach z mieszkańcami, zarządami Wspólnot Mieszkaniowych, z firmami podwykonawczymi
  • wizytacje nieruchomości
  • pomoc w nadzorze nad firmami podwykonawczymi: firmy sprzątające, ochroniarskie, konserwujące
  • pomoc w przygotowywaniu remontów i nadzorze nad nimi
  • zdobywanie wiedzy merytorycznej i doświadczenia

Wymagania:

  • biegła znajomość obsługi komputera – MS Office, Internet
  • zdolność szybkiego uczenia się, umiejętność cierpliwego słuchania
  • komunikatywność, samodzielność, dokładność

Mile widziane:

  • studenci studiów zaocznych lub 5-go roku studiów dziennych oraz absolwenci specjalności związanej z gospodarowaniem nieruchomościami, budownictwem, ekonomią, itp.

W zamian oferujemy:

  • możliwość szybkiego rozwoju zawodowego w dynamicznie rozwijającej się firmie
  • pracę w profesjonalnym zespole gwarantującym pogłębianie wiedzy
  • udział w cyklicznych, cotygodniowych szkoleniach z zakresu zarządzania nieruchomościami
  • współpracę na podstawie umowy cywilnoprawnej lub w ramach prowadzonej działalności gospodarczej (przy działalności gwarantujemy wsparcie partnerskiego biura rachunkowego)
  • progresywne wynagrodzenie uzależnione od wyników w pracy i nauce
  • lekcje języka angielskiego

Uprzejmie informujemy, że skontaktujemy się z wybranymi Kandydatami, którzy prześlą komplet informacji.

APLIKUJ ZA POMOCĄ TEGO FORMULARZA.


Zawsze aktualna oferta: http://www.parama.pl/kariera/

Administratorem danych jest Parama Group Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawa 02-591, Stefana Batorego 20 oraz spółki z nią powiązane kapitałowo w rozumieniu KSH. Dane zbierane są dla potrzeb rekrutacji. Ma Pani/Pan prawo dostępu do treści swoich danych oraz ich poprawiania. Podanie danych w zakresie określonym przepisami ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy oraz aktów wykonawczych jest obowiązkowe. Podanie dodatkowych danych osobowych jest dobrowolne.