Metrohouse dynamicznie

wykresSpółka  Metrohouse podsumowała funkcjonowanie swojej sieci franczyzowej w 2013 r. Do sieci dołączyły oddziały zlokalizowane w  Warszawie, Wołominie, Kołobrzegu, Jeleniej Górze, Częstochowie, Koszalinie, Ostrowie Wielkopolskim, Piasecznie, Gliwicach, Lesznie, Rzeszowie, Katowicach, Grodzisku Mazowieckim, Białymstoku, Poznaniu, Pabianicach oraz w Kłodzku. Obecnie na sieć składa się ponad 70 zespołów sprzedażowych, z czego prawie 50 jest zarządzanych przez franczyzobiorców.

– W porównaniu do ubiegłego roku nasi franczyzobiorcy przeprowadzili w roku 2013 o 58 proc. więcej transakcji – mówi Mariusz Kania, prezes zarządu Metrohouse. – Liderzy sprzedażowi Metrohouse wywodzą się m.in. z Iławy, Koszalina i Legnicy.

Metrohouse chce uruchomić placówki franczyzowe w każdym z miast powiatowych.

– W przyszłym roku planujemy rozpocząć współpracę z kolejnymi 50-cioma partnerami – mówi Piotr Jarosz, dyrektor sprzedaży sieci franczyzowej Metrohouse. W kolejnych latach plany firmy zakładają rozwój  wyłącznie w oparciu o placówki franczyzowe, spółka nadal będzie prowadzić oddziały własne w największych miastach (Warszawa, Kraków, Trójmiasto, Łódź, Poznań i Wrocław).